Ogłoszenie
o wynajmie kiosku na okres do 3 lat
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. ogłasza publiczny ustny przetarg na wynajem na okres do 3 lat kiosku stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki, położonego w Suwałkach przy Placu Marii Konopnickiej o powierzchni użytkowej 6,21 m2 – wywoławcza wysokość stawki czynszu 23,00 zł/m2 netto, wadium 220,00 zł. Kiosk konstrukcji metalowej wbudowany w wiatę przystankową, przeznaczony na działalność handlową, nieuciążliwą dla otoczenia, wyposażony w instalację elektryczną.
Przedmiotem przetargu będzie wysokość miesięcznej stawki czynszu netto za 1 m2 powierzchni użytkowej kiosku. Koszty eksploatacji związane z energią elektryczną, podatek od nieruchomości oraz koszty związane z opłatą części gruntu u numerze geodezyjnym 11176/4 zajętego w pasie drogowym pod kioskiem konstrukcji metalowej wbudowanym w wiatę przystankową zgodnie z fakturą wystawioną przez Wynajmującego przyszły najemca ponosi odrębnie. Osoba, która zostanie ustalona kandydatem na najemcę, zobowiązana będzie przed podpisaniem umowy najmu do wpłacenia kaucji zabezpieczającej w kwocie stanowiącej równowartość trzymiesięcznego czynszu brutto, wyliczonej w oparciu o wylicytowaną w przetargu stawkę czynszu. W przypadku, gdy wymiar jednomiesięcznego wylicytowanego czynszu wyniesie ponad 1 000 zł netto, wynajmujący może żądać od kandydata na najemcę przedstawienia do akceptacji dodatkowego zabezpieczenia płatności należności.
W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne lub prawne, jeżeli wpłacą wadium w podanej wysokości w określonej formie, miejscu i czasie. Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S. A. 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 do dnia 08.05.2024 r. Wadium złożone przez wygrywającego przetarg nie podlega zwrotowi i zostaje wliczone na poczet przyszłego czynszu. W przypadku odstąpienia przez kandydata na najemcę od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz Gminy Miasta Suwałki.
Wadium złożone przez innych uczestników przetargu podlega zwrotowi w ciągu 14 dni na indywidualne konta każdego uczestnika.
Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:
1) dowód wpłaty wadium (opłaty manipulacyjne wpłaty i wypłaty wadium obciążają oferentów);
2) osoby fizyczne – dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport);
3) przedsiębiorcy wpisani do ewidencji działalności gospodarczej – dokument potwierdzający tożsamość oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
4) reprezentanci osoby prawnej – dokument potwierdzający tożsamość i aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie do reprezentowania danej osoby prawnej;
5) pełnomocnicy – dokument potwierdzający tożsamość i pisemne pełnomocnictwo oraz –
w przypadku osoby prawnej – aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie osób, które podpisały pełnomocnictwo do reprezentowania danej osoby prawnej;
oraz oświadczenie o zapoznaniu się z ogłoszeniem, jego warunkami, przedmiotem przetargu i jego regulaminem.
Istnieje możliwość zapoznania się z przedmiotem przetargu oraz projektem umów najmu regulującej jego warunki, które nie podlegają ustaleniu w trybie przetargu w terminie od dnia 24.04.2024 r. do dnia poprzedzającego przetarg w godzinach od 900 do 1300, w dniach roboczych.
Przetarg odbędzie się w dniu 8 maja 2024 r. (środa) o godz. 11:00 w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - ul. Wigierska 32, w sali konferencyjnej (poziom – 1).
Bliższe informacje dotyczące lokalu, warunków przetargu oraz projektu umowy najmu dostępne są w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. przy ul. Wigierskiej 32 pok. nr 2, w Biuletynie Informacji Publicznej, w dzienniku
www.monitorurzedowy.pl i na stronie internetowej
www.zbm.suwalki.pl. Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem
87 56...87 563 50 52Pokaż.
Suwałki, 2024-04-22
Prezes Zarządu
Tomasz Ostrowski
/-/ podpis nieczytelny
Kontakt:
Urząd Miasta Suwałki
tel:
87 56...87 563 50 52Pokaż
Wyślij wiadomość.pl